Merhaba anneler ben ilk anne oldugum ichin sizinle bir seyler paylasmak istedim
Oglum 12.aylik dogum gunune 1 hafta kaldi
Bu çocuk dogumundan beri gece uykusunda sorunlari var 2 3 defa değil 5 6 defa uyaniyor geceler hatta bazen daha chok… anlamadigim su ki gece uyaniyor agliyor oglum noldu niye agliyorsun diyorum tamam korktu falan diyelimde her seferinde boyle Felak Nas Ihlas Ayetel kursi okuyorum fakat korkmasada uyanıyor boyle aglamak asamasina giriyor eyer yeniden uyutursan emzik su falan vererek ha uyur yarim saat 1 saat falan yhok yapamazsan sesli bi sekilde ağlıyor yani sanki bagirdimda ustune bak oyle
Yanima su emzik falan koyuyirumki aglamasin yine agliyor bu uyandiginda asker gibi yaninda gormeli seni yani sesin cikmaliki yanimdasin yhok gec gelirsen falan sesini kesemezsin boyle bi cocuk bak simdi uyandı ne yaptim yine agladi bilmiyorum niye neden boyle doktara goturdum bi seyi yhok diyo baskasina goturdum uyku ilaçi yazdi bende zaten hic vermem vermedim yani uyanmagina tamam da neden agliyor onu anlamiyorum ne zaman onun yaninda oldugumu hiss edicek uyandiginda boyle oglum yanindayim korkma uyu falan gelup yanimda uyumasi yani benim varligimi yaninda olduğum da ne zaman anlliyacak bunu?