Deletedmom090 Kızlar bebişler için hangi çamaşır deterjanını kullanıyorsunuz? Yada leke çıkarıcı diyim yesyeni kıyafetler hep leke 😒 baby me kullandım ama hiçbir işe yaramadı
Alazcns Deletedmom090 green cleean kullanıyorum. Çok nadir kan ya da kaka lekesi kalınca onlari da bizim çamaşırları yikadigimiz deterjanla yıkayıp tekrar green cleean ile yıkıyorum
ayseerkan Deletedmom090 dalan roxy kullanıyorum hiç bir şekilde 40 derecede yıkamama rağmen leke kalmıyor
melisers Deletedmom090 E bebek markasi baby & me deterjani ve yumusaticisini kullaniyorum. Lekeler icinde yine ayni markanin leke cikarici spreyini leke uzerine skip yikamaya atiyorum. Hic birsey kalmiyor.
Bisaniye Deletedmom090 beyaz sabunla evde yaptık ☺️ Makineye atmadan lekeli olanları elde çitiliyorum sabunla bi de bende de baby and me var
SevcanEbrar beyaz sabun sürüyorum lekenin üstüne biraz çitileyip makineye atıyorum dalan roxy kullanıyorum. Tertemiz çıkıyor leke çıkarıcıya hiç gerek kalmıyor.