Yeniann3 Bebeğim meme emiyor 13 aylık ayrıca süte yavaş yavaş alıştırayım dedim. 2 gün oldu öyle çok fazla da sevmedi zaten az içiyor. Çok fena pişik. Ama biraz yine pişiği vardı başlamadan önce. Alerji olup olmadığını nasıl anlayabilirim ?