Kızlar 9 Ağustosta ikinci bebeğimi kucağıma alacağım bir aksilik çıkmazsa Allah’ın izniyle, ilk sezeryanim çok kötü geçmişti 2 saate yakın sürüp Mide bulantım olmuştu , dokunmalar beni aşırı rahatsız hissetmişti, öleceğim zannettim kendimi .
Şimdi anestezi şekline karar veremiyorum. Aynı şeyleri yeniden yaşamaktan çok korkuyorum, ama bir yandan da Bebeğimi doğar doğmaz görmek istiyorum . Birde trombositim çok düşmüş benim şuan , dün kan verdim 56 bin düşmüş normal de 150 bin üstü olması gerekiyor ( düşük trombositte kan pıhtılaşmiyor) çok kanama oluyor.
İçimi bir korku sardı nasıl olacak bilmiyorum, ölür muyum birde kan kaybından 😢
Aklıma neler geliyor..
Nasıl yapayım yardımcı olun bana Lütfen 😩