Kbrgnca Joie kullanmiyorum ama kanz almistim hic memnun kalmadim neden diye sorarsaniz da kullanisli degil, agir ve hantal, tepsi kismi yukarida. İkea antilop gercekten fiyatina gore en iyi mama sandalyesi. Annemin evine almistim oraya gidince kullanalim diye oglum da cok seviyor simdi kendi evimize de alacagiz bir tane digerine de yallah😅😂