Bahar_ergun Bebegim memede ağlıyor iki saatte bir emzirdigim zaman yetiyo sutum ama bebegim sürekli emmek istiyo ozamn yetmiyo
Edalikuzusu Bahar_ergun çişli bez sayısına bakarak ve kilo takibi yaparak anlayabilirsiniz . Sürekli emmek istemesi aç olduğu anlamına gelmez kokunuzu istiyordur belki . Gazı oldukça huysuzlaştıkçada emmek istiyorlar sık sık hemen sütünüzün yetmediğini düşünmeyin sık emzirdiğiniz için zaten büyük ihtimal vardır sütünüz yetiyordur ama tabi kilo takibi ve çiş sayısı yeterliyse ferah olun bol bol emzirin tadını çıkartın ☺️
Eses92 Bahar_ergun idrarı şeffafsa da doyuyordur. Idrar koyulasmaya basladiginda susuz kaldiginin isareti
Bahar_ergun Edalikuzusu çok teşekkür ederim böyle ikilemde kaldm napacsgimi bilemedim sanki yok gibi hissediyorum bazan en son kontrolde kilosu iyi dedi doktor
Edalikuzusu Bahar_ergun doktor kilosu iyi dediyse içiniz rahat olsun bazen görüyorum anneler kendi kendine bazen etrafın baskısıyla aç bu çocuk dedikleri için mamaya başlıyorlar halbuki sütleri var kilosu iyi .mama gerekli durumlarda tabi ki öcü değil gerekirse bende veririm ama en en en son çare ağladı sürekli memede kalmak istedi falan diye hiç mama vermedim ama sürekli çişine kilosuna dikkat ettim ben kendimde hemşireyim yenidoğan servisindede çalıştım bir çok anne böyle durduk yere mamaya başlıyor sonra bebişler memeyi reddediyor o yüzden siz yapmayın ☺️
Yeniaanne Bahar_ergun gazı olduğunda da emmek ister size yakın olmak ister emmek ister iki saat yeterli bence de çişli bez kilo takibi yapın
Fatma8997 Benim bebegimde 1 haftalık oldu sürekli saat bası memedeyiz sagdıgım zaman 30 40 ml cıkıyo memeden emziriyorum 10 dkk yakın emiyo cinler karışık kapalı bezi 5 6 oluyo doyuyor mu kafamda deli sorular acaba doyuyor mudur
Bahar_ergun Ilk zaman lar memelerim sertti şimdi yumuşak ilk zamanlar böyle hep üzerime geçerdi heryer ıslanırdı ogle sutum vardı şimdi ogle değil bu beni çok uzuyo
rumeysalbayrakaya Bahar_ergun göğsünüz terbiye olmaya başlamış benimde bebeğim 2 aylık bende de aynı şey olmaya başladı ama üzülecek bişey değil bebeğinizin ihtiyacı kadar süt geliyor sorun yok yani ☺️
Jade06 Bahar_ergun Sizi anlıyorum… Bu aralar ben de aynı durumu yaşıyorum. 2 ay 12 günlük bebeğim. Önceden sütüm fışkırırdı, yatağa akardı. Şimdi yumuşak ve akmıyor. Bir de bu aralar fazla stresliyim, o yüzden olabilir mi bilemedim. Endişelenmeli miyim?
Jade06 rumeysalbayrakaya Gerçekten öyle bir durum var mı? Ben de aynısını yaşıyorum. Göğüslerim yumuşak…
Vesile01 rumeysalbayrakaya bende aynı durumu yaşıyorum. Bu beni sütüm azaldı mı diye strese sokuyor. 🥺
rumeysalbayrakaya Jade06 tabi kendim yaşıyorum bizzat ama sütüm gayet yeterli ☺️ Forumda da bayağı konuşuldu oradan da okumuştum önceden bekliyordum böyle bişey
rumeysalbayrakaya Vesile01 dediğim gibi aynı şey bende de oluyor ve araştırmalarıma göre süt bebeğin ihtiyacı kadar gelmeye başlıyor bebişte emdikten sonda gayet rahat uyuyor yeterli çişini yapıyor o yüzden sorun etmedim sizde bunları takip edebilirsiniz ☺️