1850 Arkadaşlar az once aşısını olduk. Etrafımda ciddi yan etki yok ama. İnternette bagırsak düğümlenmesi vs yazıyor cok korktum. Boyle bır durum yaşayan varmı? İçim rahatlamıyor? Fikir verin lütfen
Alazcns 1850 hic bir yan etkisini görmedik internete bakarsaniz kanser bile çıkabilirsiniz böyle şeyler okuyup canınızı sıkmayın🌺
1850 Alazcns ya gerçekten oyle sanırm bakmamalayım internete yok. Sonra kafama takıp stres yapıyorum.streslı bır yapım vardır zaten
Alazcns 1850 stresini azalt hatta yok etmeye çalış bebeğin hisseder stresli olduğun zamanları. Boşuna kafana böyle şeyler takıp gününü mahvetme 💜
R_y_M Bu aşı bebeğe gaz yapar mı acaba ? Yoksa bebeğin kendisi ile mi alakalı bir durum ? Bizim gazımız var da 😕
Burcu35 Meli Aynen töbe yarabbim kanser olcam falan sanıyorum en ufak baş ağrısında bile 😂 en iyisi bakmamak
Sibellaa 1850 anne-baba ve bebekte alerjik sorunlar yoksa genellikle yan etkisi olmayan bir aşı. Bizde de bi yan etki olmamıştı.
Htcana 1850 3.5 aydan sonra yapilirsa bagirsak dugumlenmesi riski oluyor aklınıza kötü şeyler getirmeyin
Merrcimek 1850 Bizimki ilk dozda kabız olmuştu. Dr ishal yapabilir demişti ama bizde tam tersi olmuştu