Merhaba kızlar artık bunaldım resmen oglum 13 aylık yaşına girdiğinden beri aşırı huysuz birde hasta olmustu 3 gun once atlattı asiri huysuzlasti resmen hic durmuyor devamlı kucağımda gezdiriyorum yere koydugumda ciğirarak ağlıyor resmen dediğini yapmadim mi agliyor bn baska odaya gidiyim agliyor arkamdan uykudan kalkiyor yine ayni anlamadım devamli kucağımda gezdiriyorum hic durmuyor kendi kendine oynamiyor biraz oynuyor sonra yine ayni nasil geciccek bu bilmiyorum artık cok yoruldum hicbirsey yapamiyorum temizlik bile yaptirmiyor bana devamli onunla olayim istiyor benden başkasında durmuyor 😒 devamlı ağlıyor her dakika resmen