Snadiye biz 2,5 aylığınız 2 ay kuştu bebeğim ne reflü ilaçları gaviskonlae kullandık bu süre fayda ettı sonra tekrar kuştu . Mama veriliyorsa ar mama var koyu bir mama aptamil ar kusan bebekler için efsane bısey kızım ılık defe kusmadı alınca. Eğer anne sütü alıyorsa bebelac gold tchıkenrt var mama gıbı emzırmefen sonra yapıp içiyo oda besının midede kalmasını sağlıyor onunla faydasını gördüm. Bunlatı çocuk gatstroentılojı Prof Dr önerdi ilaç vermeyen bence.