nneslihan esra_2961 oy çok geçmiş olsun acısını hissettim sanki😣 bende 2 dizlerime kadar yanmışım bebekken, ama çok şükür dizlerde iz kalmadı 2 ayağımda da sağlam iz bıraktı yanık, ön bilek kısmında et yokmuş bilen herkes öyle söylüyor aklıma o geldi🥺
Laden 4yaprakliyonca esra_2961 Gizembickici Betul1 Kalimbanne G21k01c2021n Bebegim_28 Gunes_kiz BhrAli Arenilay- Fistiklitatli ayse-can kızlar çok ama çok teşekkür ederim tek tek yazamadım kusuruma bakmayın kolum çok acıyor. Önerilerinizi yapacağım muhakkak çok sağolun. Geçmiş olsun dileklerinz içinde teşekkür ederm❤️❤️❤️
nneslihan Laden en son anneeeğ bu daha kötü yaptı diye ağlıyordum, hastanede de herkesten sıra istiyordum yanıyorum diye 🥲🥲
Laden nneslihan bizde abime yoğurt sürmüştük. Çarşaf sırtına yapışmıştı. Canından can gitti o çarşafı çıkarana kadar. Çok geçmiş olsun size de🥰
Laden umay2111 Beneklikedi ikizbabymom BeyzaLivaLeyla neslihan-87 iremyy 5-cocuk-annesi aybukemom TgbasultAn kızlar çok teşekkür ederim. Aloe vera sürmüştüm pek fayda etmedi. Allahtan annemde silverdin varmış. Ondan sürdüm epey hafifledi acısı çok şükür. Çok sağolun❤️❤️❤️
BeyzaLivaLeyla Laden aleo vera varsa hemen kesip sürün çok iyi geliyor geçmiş olsun 🤲🏻 birde annem patatesi rendeleyip yanığa sürüp bekletir
iremyy Laden Silverdin krem, kantaron yağı hatta aloe verada olur. Hangisi varsa artık. Geçmiş olsun.
TgbasultAn Laden kan Kantoron yağı. Bide silverdin üstüne tanımam hic acı bile kalmıyor 1 saat sonra. Yarım saat sonra acın baya gecmiş oluyor
Senemasilberen Laden silverdin varsa birebirrrr..bunun yanında kantaron yağı gerçekten çokk işe yarıyor