Laden ya geçmiş olsun . Yengem çok fena yandı boyunddan aşağı ayak tabanına kadar ve hiçbir şey fayda etmedi. Balmumu ve zeytinyağlı karışım yaptılar. Zaten köylerde de hep bunu yaparlarmış inanılmaz iyi geldi daha hızlı toparlıyor kesinlikle. Bunu deneyin ve yumurta akı, itfaiyeciler yandıklarında bunu kullanırlarmış