Cheddar Vallahi ben 34. ay da nooluyoruz ya dedim 😂 tabi ki işin içinde fıtrat meselesinin payı büyük ama 3 yaşa doğru epey yaklaşırken çok büyük yol katettik. Mesela 2 yaşında oyun oynamayı bırakmıştı. Hamur alırdım yerdi,boya kalemi verirdim kırardı,kitap okuyalım derdim yırtardı 😬 İnatlaşma dönemiydi sadece. Her ne kadar tüm pedagoglar normal,geçecek desede yok yaa biz bundan sonra böyle diyor,inanmıyordum. Ama geçti🤤 misler gibi hamurda oynuyoruz,boya da yapıyoruz,kendi kendine de takılıyor. İnatlaşmalar,kriz anları minimum seviyede. Ay nazar edicem 😶