Ben de sizin gibi düşünüyordum ama bir şekilde günü tamamlıyoruz. Doktor kontrolünde kilo alımı ortalama çıktı ve ben evham yapmışım onu anladım. Şimdi süt verimini artıracak her şeyi yiyorum. Kilo alırım vs umrumda değil :) bizimki gazlı bi bebek her şeyi de yiyemiyorum.
Sorunuza tam cevap olmadı ama üste kalır yorum yapan olur :)