Bebeğim 36 günlük ilk günler sma kullandım son 2 haftadır hipp kullanmaya başladık 4-5 gündür gaz sancısı çekiyor. İlk gaz sancısı süt içtiğim gecenin gündüzü oldu mamadan olabileceği aklıma gelmedi süt yapmıştır diye düşündüm bugünde süt içmediğim halde gazdan kıvrandı yavrum acaba mama mı yapıyor gazı sma ya geri mi dönsem ? Sma gaz yapmamıştı hipp daha çok önerildi onun için ona geçtim