Erva-mm 4gundur hasta kızım ağzı yüzü tüm yara ağır antibiyotik vuruluyo hergun yemek içmek sıfır şu bile yok o derece ben bittim artik 37 haftalık hamileyim saat 4.40 yedi azıcık onunla duruyo uyucakmis uyusun tmm ama gece aciktim diyo hadi onu geçtim ayağından üstümden inmiyo ne olur bu durumu yaşayıp yemek için çözüm bulan varmı
Guzelkizimbenim Erva-mm sevdiği ne varsa onu verin belki yer onu benimkide hasta iştah yok asla karıştırıp vermem mecbur yesin die öyle veriyorum tv açıyorum yapacak birşey yok
Tortilla Erva-mm gecmıs olsun yardım rtcek bırısı yokmu yardım alsanız. Hastaylen bıızm bıle iştahımız olmuyor onlar mınıcık nasıl dayansın. Allah sifa versn ınsallah.
Diloana90 Keşke yanınızda yardım edecek biri olsa dedim içimden, evlatlar hasta olunca anneler de perişan oluyorlar.. üstelik birde hamilesiniz.. dayanın, az kalmış ikisinde iyi olacak🌸 dermansız dert vermesin Allahım..
Erva-mm Guzelkizimbenim herşeyi yapıyorum 4 gün kafayı kaldiramiyo ilaç iğne ise yaramıyo sanki o kadar kötü haldeyizki