7 aylık bebeğime meyveler alıp püre hazırladım. daha önce hazırlarından veriyodum ama böyle sağlıklı olur dışarıdan almayayım diye düşündüm. Küçük kavanozlara koydum baya da çıktı ama saklama süresi 3 gün vs diye okudum 🥺 onca püre heba mı olucak yani daha önce benim gibi yapıp şöyle sakladım diyebilecek biri var mı??