Kızlar tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim 2 gündür daha rahatım emzirme pozisyonunu değiştirdim birde garmastan pomat ve gümüş kapağı her emzirme sonrası sürüp kapatıyorum bebeğim ilk çekmeye başladığında acı oluyo sonra geçiyo çok rahatladım çok sağolun arkadaşlar ♥️♥️