ahlashan benim de kilo alımı iyiydi 1 kilo alıyordu iki aydın. Şimdi 2,5 aylık olduk 3 gündür bir şey oldu dediğiniz gibi sürekli emiyor ama kısa kosa. Bez sayısı azaldı. Diyorum terliyor hani terle mi atıyor anlayamıyorum. Karnı şiş dolu bir bebekti şimdi o kadar emiyor karnı midesi içine göçmüş sanki ben hiçbir şey anlamadım birden doymamaya mı başladı. Uyumuyor memeden çektiğim an çığlık çığlığa hep meme aranıyor beni yoluyor resmen. Doyup soymadığını nasıl anlarım