13 buçuk aylık olduk su çiçeği aşısı 12. Ayda yapılması gerekiyor ama aşı yokmuş. Sağlık bakanlığı sınırlı sayıda gönderiyormuş onu da sırayla yapıyorlarmış. Sağlık bakanlığını aradım sadece koronaya cevap veriyorlarmış bu konuda bilgileri yokmuş. Var mı bizim gibi bekleyen?