arkadaşlar selam bebeğim 8 ay 17günlük ne gündüz deliksiz uyıyor ne gece deliksiz uyıyor denemedğiö yöntem kalmadı erken mi yatırıyorum ondan öı oluyor bilmiyorum sürkeli uyanıyor sizinkiler ne durumda ne zamam düzeldi şuan hala emdiği için de kalkıyor olanilit emmeyi bırakınca düzelir mi acaba