Kızlar artik çok yoruldum hep kotu şeyler düşünmekten , ya ölürsem ya bana bisey olursa ya kansere yakalanirsam ya beynimde tümör olursa kızım kalırsa yada kızımı eşimi kaybedersem derken kaybolup gidiyorum böyle olunca hayat bomboş geliyor psikiyatri ye gittim hap bile kullanıyorum kendimden soğudum bir tek ben mi böyleyim herşey yalan gibi geliyor güçsüzum