O kadar guzel olduki bende ictim😍 bizede yapacagim artik. 1 tane yesil kabagi dogradim minik minik 1 dis sarimsakla beraber suda hasladim. Hafif sulu sekilde biraktim. Onceden haslanmis bugdayim vardi bi avuc kadar onuda icine attim. Sonra 1 kase yogurda 1 tatli kasigi unu (ben tam bugday un kullaniyorum) ekledim karistirdim corbanin icine. Bi iki kaynattim kapattim. Sonra naneyle tereyagini erittim icine ekledim. Hafif tuz. Mis gibi oldu cok sevdi bebegim. Ister sicak ister soguk yenir. Bi deneyin sizde 😇 bu tarifle 2 kase cikti