Smyb41 Merhaba kızlar. 3,5 aylık oğlum avizeye/ ışığa bakarak uyumak istiyor. Işığa baka baka uykuya dalıyor pışpış yapıp sallıyorum. Bi zararı olur mu. Avizelerle aşk yaşıyor bizimki. Gündüzde avizeye bakıyor gece ışığa 😄
UraSsmom Smyb41 Zararlı bence ben bile ışığa biraz uzun baksam gözşerim ağrıyı alıştırmayın o şekilde
Koala06 Smyb41 Benimki de gece lambasına bakarak uyurdu ama artık onı da kapattım zararlı olur diye geceleri zifiri karanlıkta sallayarak uyutuyoruö gündüz de perdelere bakarak uyuyo :)
TheBaby Smyb41 Bizim yaşanmış bir olayımız var. Aynı senin bebek gibi ışığa bakarak uyuyam bebeğin gözünün feri gitmiş kör oldu Allah korusun. Lütfen dikkat et baktırma. Bütün bebekler bakar dikkatini çekiyo çünkü.
Zalimsin Görümcem öyle uyurmuş gözleri baya bozuktu yakın zamanda çizdirdi de gözlğkten kurtuldu. Hep ışığa bakarak uyuduğu için diyolar o yüzden sürekli beni uyarıyolardı