Kızlar kızımla iletişim kuramıyorum resmen. Kitap okumama izin vermiyor. Oyun oynamak istemiyor. Oyun oynama süremiz 10 dk. Mesela gözlerini dudaklarını burnunu öğretmeye çalışıyorum elletmiyor kendine. Mesela elini tutturmayı sevmez kendi istemediği sürece. Hayır ne demek biliyor ama inatla yapma dedigimi yapıyor. Babası söyleyince yapmıyor. Kızımla iletişim kuramıyorum. Ellerinden tutup birşeyler anlatmama izin vermiyor. Yemek yerken çizgi film izliyor genelde. Pırıl ve Rafadan tayfa sadece. (Trt cocuk) .
Kızımla nasıl iletişim kuracağım bilmiyorum. Tek başına 4 duvar arasında büyüyor. Çocuk görünce hemen yanlarına koşuyor. Üzülüyorum. 16 aylık kızım. Nasıl bir yol izlemeliyim. Sizin bebişlerde inat var mı?