melis_duru Ebrumarbling 3. ve 5. ayda yapılıyor. Ve özelde veya sağlık ocağında yaptırabiliyorsunuz. Ama ağızdan vermeli bir aşı olduğu için ben kendim yaptım
Deryaak Doktorların yaptırın dediği bir aşı için, tıp bilgisi olmayan insanlar nasıl olur da yorum yapabiliyor, çok ilginç bence.
IrmakDuygu Mevadad yaptırıp yaptırmamak tercih meselesi bayan yaptırmak için almış ve nerde yaptırabilirim diyor farkında mısınız😊
Mevadad IrmakDuygu Okuduğunuzu düzgün okusaydınız henüz almadığını aldıktan sonra nerede ne yapması gerektiğini sorduğunu anlardınız. almış diye yazıp iğnelemeye çalışmazdınız. okuduğumuzu anlayalım lütfen. anlayamıyorsakta kenarda bekleyelim atarlnmayalım
IrmakDuygu Mevadad tüm doktorlarında Çocuklarımızın canına kastı var o zaman aşı yaptırın illa diye. Ama Pardon siz daha çok biliyorsunuz olmalı bir kaç tıbbı terim saçma sapan dayanağı olmayan açıklama yazarak. Kusura bakmayın ama sizin gibi aşı karşıtları sebebiyle kızamık hortladı yeniden hayır anlamıyorum kim size akıl veriyor😁🤷🏻♀️ Bu açıklamalar google dan okuyarak olmuyor çünkü 😊
Miranim Ebrumarbling Canım bebegim rota icin küçük 2. Ve 3. Ayda yaplyr hatta benim bebegim 3 ay 3 günlük bugünlerde yaptıracaz
Mevadad IrmakDuygu IrmakDuygu immun.org sitesindeki yabancı akademik kaynakları ingilizcen varsa oku. ben aşı karşıtı değilimde sen fikri olmadan zikri olan temel birisin😄
Mevadad IrmakDuygu ayrıca 3 çocuk doktoru arkadaşım var, 2 sinin çocuğu var ve kendi çocuklarına yaptırmamışlar. ama aileye bırakıyorlar. sen önce çocuğu olan doktorlara sor kaç tanesi yaptırmış
Mevadad IrmakDuygu ayrıca benim yazdığım konu sizin Türkçe’nizin yetersizliğiyle ve anlamadaki eksikliğinizle alkalı idi gene alakasız bir cevap vermişsiniz saçma sapan suçlamalarla kendinizi haklı göstermeye çalışıp, surat ifadeleri kullanarak tribe girmişsiniz 😄 sana cevap yok artık✋🏻
Pbebek Mevadad bahsettiğiniz sitenin linkini paylaşabilir misiniz acaba? Ben okuyup ne anlattığını görmek istiyorum, şimdiye kadar dayanağı olan böyle bi bilgiyle karşılaşmadım çünkü
Ozge_AyazEfee Mevadad o kişi de sizin cevaplarınıza muhtaçtı zaten. Allahım yarabbim yaa. Yap yorumunu hepsi bu, sana cevap yok artık nedir,nasıl bir üsluptur.
IrmakDuygu Mevadad nolursunuz cevap verin seviyenize inmeye gayret edeceğim söz veriyorum 🙊 bu ne trip oldu olacak kib by da deyin kullandığım emoji bile batmış 😋
Cemrelina Mevadad arkadaşım yurtdışında oturuyor ona orda yaptiricakmısın diye bile sormamışlar yapılması gerekiyor denmiş. Siz böyle çok biliyormuş gibi şaapmayın
Mevadad Pbebek http://www.immunize.org/vis/rotavirus.pdf Kaynakçaya gittiğinizde bağırsak sıkıntıları alerjiler birçok detay var. kaç kişi bebeğini aşıdan önce usg ile bağırsak kontrolü yaptırdıki bin kişiden biri. bebekte çeşitli testler yapılmadan aşı vurulması bebekte sıkıntıya yol açabilir. Sitede yazıyor bu vebali olur ufaklığın üstümüzde.
Deletedmom200 Ebrumarbling bizim burda saglikocagi yapmıyor özelde yaptık önce sağlıkocaginda konuşun sonra alın aşıyı geri iadesi yok ve yapılmazsa bozuluyor mis soğuk zincir olduğu için