Wanderlust Elifin-annesi ilk 3 ay sanirim aldirmayi oneriyorlar bebekte cok ciddi problem yarattigi icin 3 ay yasak diye biliyorum yine de doktorunuza danismanizda fayda var
Gamzosgamzos Elifin-annesi Ben hemşireye sordum yeterli çalışma yok istersen 1 2ay erteleyebilirsin dedi
birkizbirerkekannesii Elifin-annesi canım ben haziranın 23nde aşı oldum 4 temmuzda hamile olduğumu öğrendim plansız gebelikti doktor bana hiç bişe söylemedi tedirgin oldum şimdi🙁
Elifin-annesi Gamzosgamzos en az 3 ay erteliyecegim zaten ayin 17sinde 2 dozunu yaptirtim sadece merak ettim hani aşindan sonra hamile kalan var mi yan etkileri oldumu diye?
Elifin-annesi birkizbirerkekannesii peki şu anda kaç haftalik hamilesiniz? Her şey yolunda mi ? Doktora aşi oldugunu soyledin mi?
birkizbirerkekannesii Elifin-annesi 7 haftalık hamileyim bende bişe yok çok şükür inşallah bebeğimdede bi hasar yoktur 😢 söyledim evet 10 gün sonra kontrolüm var daha detaylı soracam
birkizbirerkekannesii Elifin-annesi gittim canım gebeler üzerinde araştırma yok diyip kestirip attı keşke olmasaydım allaha emanet artık
Elifin-annesi birkizbirerkekannesii inşallah sağlıkla kuçagina alirsin canim🤲 benim eşimde bebek istiyor bende biraz bekliyelim diyorum 3 ay geçmesi gerek diyorum , araştirdim oyle bişey yok diyo oda bakalim hayirlisi
Umuttt_1 Ben 4 aylık hamileyken kovitten hastanede yattım ve kovit ilaçlarıda kullandım hamileyken şuan bebeğim 3 ayını doldurmak üzere bir sıkıntı yok çok şükür aşıdada sorun olmaz diye düşünüyorum Allahın izniyle