[silindi] Diş çektirdim beter haldeyim çocuk da meme meme ağlıyor garibim sağdım toplam 30 Cc çıktı yeter mi atacağım çöpe daha sağmam gerek mi? İşin garibi pompaya gelmiyor da.😭😭😭😭
Mavisinannesi6064 [silindi] Ben emzirirken cektirdim bir problem olmaz dediler emdi bi sorun yaşamadık
Minisinannesiii [silindi] bende dolgu yaptırmıştm emziriyorum dedim kac saat emzirmeyim dedim bisey olmaz dedi doktor eve gidince emzirdim yarim saat sonra
[silindi] AlyaMiraUtku çocuk çatlama derecesinde ağlıyor. Ben ölüyorum ağrıdan şaştım kaldım.😭😭😭 sağolun bekliyorum bilen biri bir şey dese emzircem hemen
AlyaMiraUtku Uyuşturdular tabi dişi öyle çekildiği için vermek istemiyor sun bence sağmışsında bişey olcanı sanmıyorum
[silindi] omseyma emiyor şuan yani benim sorduğum ilaçlı süt gitmişmidir 30 cc ile yoksa daha var mıdır meme de ilaç.
AlyaMiraUtku [silindi] dua oku ver bişey olmaz allahın izniyle aşıdan bile sonra hemen verin diyorlar içini ferah tut
[silindi] Minisinannesiii ben iki doktora sordum biri 2 saat biri 5 dedi. Sorum zaten saat değildi canm. Emzirdim.