Safiyesmom demiştim size😂😂😂😂 bi ara bende evde misafir varken,erkenden emzirip uyutayım deidm.bi baktım ben uymuşum o hala emiyordu😂 o günden sora kendim uyku eğitimi verdim.şimdi kendi uyuyor Allahtan.Allah sallayarak uyutanlara sabır versin.ben bile o kadar uyku eğitimi vermişken,bazen inat ediyor hemen uyumuyor,ona bile zor dayanıyorum geç uyudu diye.millet nasıl baş ediyor bilmiyorum.Allah kolaylık versin.benim kız 7 aylık,akşam 7 de uyur sabah 7 de kalkar.gündüzleri de 3 kere uyur.