Merhaba Anneler,
Oğlum 7 ay 4 günlük.Sonra 1 haftadır filan sürekli başını sallamaya başladı,özellikle yüz üstü yerde yatarken.Hani rockçılar metalciler sallar ya aynen öyle 😁😁
Bazen şiddetli sallıyor başını sağa sola çarpacak diye panik oluyoruz.Bugün mama sandalyesinde de yapmaya başladı ama gülerken yapıyordu.Oyun için mi yapıyor başka sebepten dolayı mı ayırt edemiyorum.
Böyle bir durum yaşayan ve bir fikri olan anneler paylaşırsa sevinirim☺️🤗