eceozdemir1811 Sürmeseydiniz keşke ama olmuş artık. Aranızdaki bağ kopmadı öyle bir salça sürmeyle anne bebek ilişkisi koparmaymış. Anne bebek ilişkisinden daha güçlü bir bağ görmedim ben, artık emmeyecek doğru ama meme istediğinde gelip sarılacak daha da tatlı olacak. Memeden ayrılmakta ayırmakta çok zor bu yaşanacak er Ya da geç üzülecek bir şey yok. Zaten 20 ay boyunca gece gündüz durmadan emzirmişsiniz, kendinizi adapte ederseniz önce sıkıntı kalmayacak bence. Olması gereken bir şey yapmışsınız.