pembeninkurku Kızlar bir sürü mama denedik aptamil,sma,hipp,bebelac hiçbiri işe yaramadı şu an ek gıdayı da reddediyor zorla ağlayarak yiyor şimdi de sadece mama içmek istiyor var mi önerebileceğiniz gerçekten yarayıp kilo aldıran bir mama?
Mevacanimkizim pembeninkurku Benim doktorum yeni doğduğunda kilo alsin diye evolviya önerdi 3 kutu kullandım normal kiloya dönünce Bebelac Gold aldım kilo alımı güzel maşallah hatta sağlık ocağındaki hemşire biraz fazla dedi şuan 9 ay 28 günlük hayla Bebelac kullanıyorum
2maviboncuk pembeninkurku Evolvia kulamıştım ilk zamanlar sonra değiştirdim büyük oğlumda güzel bi mamaydı hızlı topladı oğlum kendini onunla
Mevacanimkizim pembeninkurku Ben kilo alsin diye ilk evolviya verdim iyi geldi aldı kilo ama Bebelac yaramamış o nasıl gelir bilmiyorum ama deyin sever belki
Feyzamm pembeninkurku benim kızımda 7 aylık çok iştahsız mamayı bile uyanıkken içmiyor uyutup içiriyorum
Sibel4264 pembeninkurku kaç kilo ki bnm bebeğim de zayıf ayda 100 gr ancak alıyor mama ile besleniyor
pembeninkurku Feyzamm valla aynıyız ya apartmandakiler kesin işkence ediyorum çocuğuma diye düşünüyorlardır bi ağlayışı var canından can koparıyorsun sanki🤦♀️ Yememek için
Feyzamm pembeninkurku aynı gerçekten apartmandakiler çocuğa işkence ettiğimi düşünecek artık aç ama asla yemiyor biberonu tutmuyor
pembeninkurku Feyzamm aynı valla canım hemen hemen 2,5 ayından beri bu haldeyiz kilo almıyor aylardır alsa bile 100 gram artık ağlanacak Halime gülüyorum🤦♀️😂
pembeninkurku Rikaa şu an tekrar ona döndük canım ama halâ aynı artık ne yapacağımı şaşırdım ek gıdayı bile ortalığı yıkarak 3 kaşık ancak yiyor