Havva_Alya ben de su anda covid im. Karantinamın 12. Gunu. İlk öğrendiğimde cok panik oldum, ne yapacağımı sasırdım. Ama hic panik yapmayın. Cift kat maske takın, ellerinizi güzelce yıkayın, emzirin. Bizim doktorlarımız böyle yapmamı söyledi. Gittiğimiz bi doktor prof. Hiccc endise etmeyin. Rahatca emzirin. Hic bir sey olmaz. Sadece öksürük olursa haberleselim dedi. Onda da öksürük surubu veriyolarmıs. Evin kapı camını surekli acık tutun. Bu cok önemli. Siz de bol c vitamini, bol su alın. Bi de ben birer gün aralıkla ecoprin ictim