Benim bebeğim de 8 buçuk aylık. Nisan mayis haziranda düzenli oldu. Temmuzda yani bu ay tam bir hafta gecikti. O bir hafta içinde korkudan 3 test yaptım 🤭 doğal yöntemlerle korunuyoruz diyim. Gerçi o tam bir korunma değil ama işte 🤣 anne sütü de alıyor bebeğim. Emzirirken düzensizlik normal dedi herkes. Diğer forumda başlık açmıştım 🤭 velhasil artık doğum kontrol hapı kullanmayı ciddi ciddi düşünmeye başladım…