Kızlar,uyku eğitiminde 7ci gündeyiz.Prensesim 10,5 aylık.Yatağına bırakıyorum ve yatağının yanında oturuyorum bu yöntemi yapıyoruz.Ama her öğünde aynı.Uykusu olduğu halde bile direniyor,sürekli yatağın içinde o taraf bu tarafa geziyor,sıçrıyor,şiddetli ağlıyor bazen(bir tek o zaman kucağıma alıp öpüp geri koyuyorum ama aynı),böyle böyle zar zor uykuya dalıyor.Bu direnmeler ne zaman geçiyor kessem mi eğitimş?Öncelerde ayakta sallanarak uyuyordu