Birprensannesi12 4 10 yaş arasındakiler kullanabilir diyor içeriginde benim oğlum 5 aylık doktor yanlış vermiş olabilirmi
Egelim Birprensannesi12 2 türlüsü var bildiğim kadarıyla, Kids olan yani bebekler için olan, birde yetişkinler için olan. Eczacı mı yanlış verdi acaba?
bgmtnk Ürün gıda bakanlığından onaylı olduğu için öyle yazmak zorundalarmış doktorum öyle söyledi☺️ 4 aylık kızıma bugün yazdı benim de
Egelim Birprensannesi12 Buda bebeklerin, farklı bir durumdan kaynaklı mı öyle yazıyor acaba. Olmadı siz yarın eczaneyi arayıp bir sorun içiniz rahatlar. Bizde dün başladık ama doktorumuz ısrarla şase olanı önerdi.
kaymakliekmekkadayifi Birprensannesi12 butun kan damlasi d vitamini gibi seylerde 4 yastan baslar ustundeki yaziya gore ama bebeklerede kullanilabiliyor merak etmeyin dozajla alakali