mommohter Bence takip eden doktorunuzun gorusu onemli. Bir de tabi ne kadar surede ne kadar kilo aldigi ve persentildeki yeri. Bizimki 7300 cikmisti erkek bebek. Ama dogum kilosuna gore geri kaldi doktorumuz da boyuna gore zayif dedi. Bir ayda sadece 300 gram almisti sadece anme sutu aliyordu bu arada. Ben israrla mamaya mi gecsem veya ek gidaya mi erken gecsem dememe ragmen gerek gormedi. Hos mamayo da versem degismezdi cunku sutum var sukur ama cocuk istahsiz elimden birsey gelmiyor o yuzden. Belki sutumun kalitesi iyi degildir diyorum ama doktorumuzu dinliyorum yine de. Bu ayda kilo almadi yine dogru durust 400 gram filan aldi sanirim 😣 doktorumuz zaten demisti artik bu aylarda 1 kilo almasini filan beklemiyoruz cunku cok hareketliler zaten. Bence kendinizi uzmeyin almayan bebek almiyot alan bebek aliyor bence ya. Genetk de bence biraz. Bir de eger gercekten icinize sinmiyorsa birseyler baska doktor gorusu de alabilirsiniz