aylizinannesiii Kızlaar gratisten green therapy sac boyası aldım emziriyorum kullanan var mı sakıncası var mı organikmiş yaziyor üstünde
aylizinannesiii Atamom16 11 aylik bebegim az emiyor ama yinede bir tereddüt oluştu kokusundan filan etkilenir mi diye sonra boyatmadiniz mi canim bir daha o boyayla 🥰
Atamom16 aylizinannesiii kokusu pek olmadı bende öyle. Sadece bebğimi kucağıma falan almadım o esnalarda eşim ilgilendi duştada bir kaç kez şampuanlamıştım kokusu iyice geçsin diye. Sonra Sütüm kesildi benim o yüzden bir daha kullanmadım o markayı ama boyası güzel tutuyo
Atamom16 aylizinannesiii kokusu çok yok bir kaç kez şampuanlarsanız daha etkisi kalmaz oğlum 2 aylıktı ben boyadığımda bir etkisi olmadı öyle endişe vermeyin kendinize