Kubralya1 3 ay 24 günlük bebeğim var anne sütüyle besleniyor ama günde 2 3 kez kaka yapıyor bu durum normal mi ?
Kubralya1 O_mer27 arada nadir yeşil oluyor ama genelde hep sarı aslında bana normal geliyordu sonra her yerde anne sütü alan bebek 3 4 gün kaka yapmaması normal yazınca acaba normal değil mi diye aklıma takıldı
cocomelon33 Kubralya1 anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması ve günde 5-6 defa yapması normal diye biliyorum
Kubralya1 Minisinannesiii tek değilmişim 😊 çevremdekiler artık azalması lazım felan diye fazla söyleyince ters bir durum mu var diye düşündüm 😑 normal olmasına sevindim 😇
Minisinannesiii Kubralya1 ben anneme sordum da doyduğu için kaka yapıyo normal dedi bende kabız olmasindan iyidir diyorum 😊
brchMt Kubralya1 benim eşim de öyle. Hemen hemen her yemekten sonra çıkar tuvalete. Babaya çekti diyorum ben ama her bebek öyleyse tezim yanlış 😂
brchMt Kubralya1 eşime diyorum ki boku bari benzemeseydi 😂 oğlumun bana benzeyen bi yeri yok babasının kopyası