Annesininbaloglu 4 aylıktan başladık 10 aylık oldu kızım sağlık ocaginin verdiği kan ilacı ve d vitamini ni kullanıyorum doktora sordum zararlı mı diye sağlık bakanlığı onaylı bi şeye zararlı demem ama istersen altarnatif şeyler öneririm dedi ben almadım burdaki bazı postlarda zararlı olduğunu duydum ama bilemedim ya