Buse60 Asyaasya kızzz bende çok gitmek istiyorum amaa çok pahalı yapıyor yaaa 😂 ondan memnn kalmayan olur mu işi konusunda çok başarılı masallah 🧿
Serobaskan Asyaasya şikayet varda bir sürü kötü yorum var hiç sonuç alamayan vs ama ben hepsinin doğru olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta maddi olarak durumu bayağı iyi. Merkezine dandik makinalar alacağını sanmıyorum. Ben ümraniyede kıytı köşedeki bir yere gitmeme rağmen çok iyi sonuç aldım.
Dilaylaa Ben gitmiyirum ama düzenli giden bir sürü arkadaşım var bir sürü şey yaptırıyorlar catlaklarini felan baya yok etmiş bir arkadisimin hatta pahalı tabiki ama hep memnun cevremdekiler . Ben evde kendim yapıyorum.