Hanımlar diyetisyene gittim bugün.Gebelik tansiyonu nedeniyle aşırı kilo aldım ve ödem topladım.Neredeyse beyin kanaması geçirecektim yüksek tansiyondan.Çok şükür yavrumu sağlıkla kucağıma aldım,artık kiloları verme zamanı ⏳ motivasyon ve moral desteklerinizi bekliyorum 😍 hedefim 20 kilo vermek…