6+6 günlük bebeğim. 4. Aydan sonra uykuları gerilemişti ama üç gündür hiç uyumuyor kızlar. Tükendim kafayı yemek üzereyim. Diş mi diye bakiyorum damakta sertlik şişlik beyazlık vs de yok. Geçtiğimiz haftalarda grip olmuştu antibiyotik kullanıyoruz geçmeyen hırıltı için (Klamoks) ondan mı acaba onu da bilmiyorum şuan 13 saattir hiç uyumadı oda çıldırıyor bende. Dünde uyumadı yine 10 saat sonra yorgun düştü uyudu ağlıyo yatırdığım an ve huzursuz çaresiz kaldım. Bugün doktora götürdüm kulağına baktı ciğerlerini dinledi iyi sıkıntı yok dedi. Bende idrarı çok kokuyor deyince artık idrar testi istedi pazartesi çıkacak sonuç ama korkuyorum ne oluyor böyle? Tam da uyku eğitimi vermeye niyetlenmistim başlamasam mi diyorm çok moralim bozuk ya