Annesininmiskokulusu Umay3840 2 aydır cipse hasret yaşıyorum. Yoğun baharatlı olduğu için gaz yapıyor. Ara sıra hiç sevmem ama 3-5 tane sade yiyorum iyice canım çekince🤭 baharatlıların yerini tutmuyor ama bi süre böyle idare edicez🥰
1prens1prensess Umay3840 valla bunu ilk defa duyuyorum 5 aylık olck bikaç güne 2 aydır cips yiyorum😂kola bile içiyorum hayr birde kolikti 3.aya kdr durulduktan sonra yemeye içmeye başladım gaz hiç olmadı
Goktug4343 Umay3840 İlk zaman sadece çok bilindik kuru fasulye tarzı şeyler yemedi. M 40 çıkana kadar gergin kimyon ayva denesi içtim hiç sorunumjz yoktu
Umay3840 Annesininmiskokulusu ne zmna kdr boyle yemıcez canm bir fikrin var mı nrmlde hıc sevmm ama canm ıstyr
Annesininmiskokulusu Umay3840 canın çok istiyosa abartmamak şartıyla birazcık yiyebilirsin sütün çeker göğsün şişer Allah korusun. 3-4 aydan sonra gaz problemleri azaldığı için yavaş yavaş yemeye başlayabilirmişiz.
1prens1prensess Ebruseyda gaz yapan hiçbişeyi yiyip içmiyordum gerçi ben pek yemek yemem pek dikkat ettimde denmez yani yediklerimde gaz yapmayan sıradan şeylerdi