rhembaby bi dönem oğlum kulaklarını çekiştirip,kaşıyıp dururdu öyle bi kaşımak ki kanatıyordu.doktora götürdüm bişey çıkmadı lakin bana içine kulak pisliği birikmiş kulak burun boğaza temizlet ya da kulak için yazacağım damlayı al kendin yap dedi.önemli sorun değil dedi.kulağı ağrıyan çocuk seni kendi ayaklarınla hastaneye getirir evde bi kaç gün acaba kulağı ağrıyor olabilir mi diyio duramazsın çünkü ağlamalarından canının yandığını anlamaman mümkün değil demişti.gece de uyumaz huzursuz olduğunu belli ederlermiş.yani kulağı ağrımıyor olabilir canım.