Zumraninannesi1 Merhaba hanimlar boyum 174. Kapaliyim internetten elbise bakiyorum gunluk ama bulamiyorum genelde 135 veya 140 cm elbise boylari ben 150 olsun istiyorum diğer turlu kisa geliyor zaten. Sizler nerelerden alisveris yapiyorsunuz??
Annesininmiskokulusu Zumraninannesi1 Modaselvim’e bi bakın. Oradaki mankenlerin boyu genelde 165 ama elbiseler uzun oluyor. Gerçi ben oradan hep abiye aldım 155 cm di. Normal günlük elbiselere pek bakmadım ama ürünler kaliteli inşallah bulursunuz.
Gezginprenses Zumraninannesi1 ahh sorma bende çok sıkıntı yaşıyorum. Şimdi elbise, etek , pantolonlar bilek boy ama bana kaprinin bir tık aşağısı gibi geliyor 😏 Kumaşa dikkat et geçenlerde keten bir elbise aldım o kadar güzel ki yıkadım çekti 🤣
Deletedmom_36 Zumraninannesi1 boyun 1.71 bu yuzden elbise giyemiyorum hepsi bilek yukarisinda .Takim aliyorum bu yuzden hep
Zumraninannesi1 Gezginprenses benimde basima geldi bu bayramda giyeyim diye uzerime denedim tam oldu eve geldim bi yikadim kapri gibi kisaldi hic yoksa 10 cm :((