YSR1810 3900 bebeğin kilosu şu an 3700le doğdu. 1 hafta 1 numara kullandık. 2 numara ne kadar gider sizce ona göre stok yapacağım ☺️
bala86asel YSR1810 bu bebeğin kilo alımı ve yaptığı çiş kaka göre değişir canım çok alma derim benim elimde kalmıştı ama 1 aya yakın gidiyor
41esra YSR1810 sleepy de stok yapılmıyor canım yani yapmamanı öneririm çünkü bez numarası çok çabuk büyüyor o yüzden 2 paket 2 paket ilerleyebilirisn
moommm YSR1810 bencede stok yapmayın benm kızlarım premetüre doğdukları için baya kullandım ama kesnlikle stok yapmayı tavsiye etmiyorum 🥰
asz YSR1810 2 paket al.stok yapma canım.zaten kalıbı dar bi bez diğer bezlere oranla. bi de çok hızlı büyüyecek bu dönemde.benim oğlum 17 aylık hiç stok yapmadım doğduğundan beri.en fazla 2 paket alırım 50′li ya da 62′li olanlardan.
Ozgeilay YSR1810 canım benim kızım 2 ay 10 gunluk kilosu 4700 ben 15 gundur 3+ olanı kullanıyorum hafif buyuk ama daha rahat oluyor
Asl90 YSR1810 stok yapmayın bence en fazla bi kaç paket. Benim oğlumda 3700 doğdu yanlış hatırlamıyorsam hızlıca 3 numaraya geçtim