Anneler bebeğim çok öksürüyor bugün hastaneye götürdüm kan tahlili birde film istedi ama geç saatı olduğu için pazartesiye kalır dedi yaptırmadım başka hastaneye götürdüm orda da randevu yoktu salgın varmış var çok kalabalıktı sabah erkenden gidicem tekrar evde ne yapabilirim fikir verir misiniz ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağı sürdüm