4.5 aglik oğlum 5 gündür grip ve burnu tıkalı. Bu gün özel hataneye gittik steteskopla dinledi doktor bronşit dedi yatış verdi. Yinede devlet hastanesinede bi gösterin dedi devlet hastanesinde röntgen cekinildi ve temiz çıktı. Calpol ve serum fizyolojik verdi burnunu açmam için. Serum fizyolojigi 2 kez kullandım açıldı burnu. Hızlı hızlı nefes almaya başladı 5 6 saattir de beslenmiyor sürekli uyumak istiyor. Lütfen bilgisi olan cevap versin 🙏