spaceship Kim diyor ? düzensiz olabilir veya ilk altı ay/bir yıl olmayabilir ama olmaz diye bir şey yok. 6 aylık olacak bebeğim, 4. Ayda ben de regl oldum ilk. Bir de yeni bugün oldum. Emzirmeye de devam. Olunuyor yani.
Uzra_24 Bebeğim 16 aylık doğumdan 3 ay sonrasan beri düzenli adet oluyorum ve aşırı bir şekilde emziriyorum her bünye farklıdır ama olmaz diye bir şey yok
Esra15-1993 Bebeğim 14 aylık ve doğum yaptığımdan beri 2 ayda bir adet oluyorum kafayı yicem sebebi emzirmekmidir bilmiyorum yakın zaman da dr ye gitcem bakalım
Tugcecivan Fatma11 Tabiki de oluyor , oğlum yedi aylık kırkım cktiktan snra adet olmaya başladım , hatta emziren anne hamile kalmaz saçmalığıda yanlis şuan da iki aylık hamileyim 😊