Granitsiyanit 33 aylık ve 6 aylık oğullarım var. Doğumdan sanırım 3-4 saat öncesine kadar emzirdim yani sancılarım ne zaman başlayacak bilmiyordum tabi. meğer başlamış 6 cm açılma olmuş da ben emzirmekten anlamamışım.
şuan beraber emiyorlar. Yani tandem emziriyorum.
Bu süreçte 3,5 ay önce Covid geçirdik, iki evladıma da emzirmeye devam ettirdi tüm danıştığım doktorlar.Keza riskli bir gebelik olmadığı sürece, Kadın doğum ve çocuk doktorlarımızdan ayrı dahiliye doktorum bile “corona var, bir sürü hastalık var emzirmeye devam et defalarca aşı gibi olur” demişti.
Hamileyken emzirmek zehirlemek,çürütmez,vurmaz,öldürmez!
Doğum sonrası kolostrum gelecek mi derdim olmadı. Büyük oğlum da hamileliğim 6-6,5 aylık olduktan sonra doğuma kadar full kolostrum emdi hep öyle geldi süt ve 2kg aldı.
Hurafeden bilgisizce konuşanları hiç dinleme. Sütü veren Allah ne zaman kesilmesi gerektiğini bilmez mi? Kesilmesi gerekseydi, sen daha hamile olduğunu bilmezken daha döllenme zamanı kesilirdi. Bunu da bana ananem demişti.